0 [18SX] 5 Zon Ghairah WANITA



Jika anda menghadapi kesukaran di dalam bilik tidur dan pasangan anda mengerang untuk semua sebab-sebab yang salah, tips ini akan dapat memandu anda ke arah yang betul.
Jika anda ingin mendapatkan erangan pasangan anda yang bukan berpura-pura, maka anda perlu melakukan sedikit kerja. Pertama, seorang lelaki boleh mencapai orgasme dalam masa 2 hingga 3 minit apabila dirangsang oleh pasangannya. Manakala seorang perempuan boleh mengambil masa sehingga 15 minit untuk mencapai klimaks.
Jika anda tahu fakta ini, bahawa anda tidak boleh terus bertahan lama melalui persetubuhan yang terus (anda akan tahu, jika anda melakukan itu, anda hanya melakukan hubungan seks, tetapi tidak berkasih sayang). Jadi, untuk mengatasinya, anda perlu merangsang badannya dengan foreplay terlebih dulu.
Sekarang, sebelum anda panik dan merasa pelik, semua ini boleh dilakukan dengan lidah dan tangan anda. Saya jamin anda akan menjadi pencinta yang lebih baik di dalam bilik tidur DAN anda benar-benar akan memberi pasangan anda orgasme selepas orgasme.

MENARIK?? KLIK SINI
.
.
Terdapat 5 Zon Ghairah Utama Wanita:
Leher
Selain daripada dilihat seksi dan menarik, leher wanita mungkin merupakan salah satu kawasan yang paling sensitif di anggota badannya. Cium dengan lembut di kawasan ini dari bahunya ke bawah telinganya (pada masa yang sama urut dengan lidah anda sehingga ke tulang belakangnya). Terus lalukannya dan dia akan bernafas besar dalam tempoh masa yang singkat.

Cuping Telinga
Menghisap cuping telinga bukan untuk semua orang. Sesetengah gadis merasa seronok jika dilakukan tetapi yang lain tidak. Sementara anda berada di situ, anda boleh berbisik sesuatu benda yang manis di telinganya. Ini adalah satu cara yang berlainan asalkan dia suka, jika anda bosan dengan ciuman di bibir. Mengurut cuping telinga dengan jari anda dari semasa ke semasa boleh menjadi sangat menenangkan.

Puting
Setanding dengan lehernya kerana sensitif, puting wanita menjadi keras apabila dirangsang dengan lidah anda. Jangan lupa untuk melakukan di kedua-dua buah dadanya. Jika dia belum meraih kepala anda pada ke pangkuannya peringkat ini, maka anda melakukan dengan teknik yang salah.

Pusat
Pusat adalah satu lagi tempat yang perlu anda rangsang sebelum melakukan persetubuhan penuh. Mencium kawasan ini dengan bibir dan lidah anda, akan menyebabkan getaran yang akan bergetar melalui kawasan pembiakan dan mula merangsang ke tempat G-spot nya.

G-Spot
G-spot adalah anatomi wanita yang agak sukar untuk mencarinya. Adalah lebih baik bertanya kepada dia, jika dia telah menjumpai tempat G-Spot nya dan biarkan dia menunjukkan anda ke arah yang betul.
Sebagai panduan umum, G-spot wanita terletak di atas bumbung faraj (iaitu bahagian yang paling dekat dengan perut beliau). Ia mempunyai saiz dan bentuk duit syiling 5 sen dan boleh dijumpai kira-kira 4 inci.
Tindakan berhati-hati perlu dilakukan ketika meransang kawasan ini dengan lidah atau jari anda kerana wanita boleh hilang kawalan. Jangan terkejut jika dia menekan muka anda untuk mendapat kepuasan yang maksimum.
Melakukan gabungan semua perkara di atas akan membuatkan pasangan anda merayu untuk mendapatkan lagi dan ini akan menjadikan anda seorang kekasih yang terbaik untuknya. Penguji kajian adalah kunci untuk mengetahui apa yang disukai pasangan anda kerana semua orang adalah berbeza.
Seperti yang anda boleh lihat, orgasme wanita melibatkan rangsangan seluruh badannya dan tidak semudah hanya melalui penembusan semata-mata. Ambil masa anda untuk menunjukkan rasa ambil berat anda dan perhatian kepada keperluannya, yang akan meletakkan anda di atas mana-mana pencinta lain, dan ini akan membuatkan dia sukar melarikan diri dari katil.
RADIO ONLINE:http://musicsaje.blogspot.com/2012/06/hitz-fm.html


Terima Kasih Atas Kunjungan Anda =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hak Cipta Terpelihara Oleh aces15.blogspot.com 2012