0 KATEGORI MANUSIA DI FACEBOOK


KATEGORI MANUSIA DI FB:

1. Manusia Kaki Update

Tak kira bila dan di mana sekalipun, mereka akan selalu
update status.Statusnya pendek tetapi padat.

Contoh : "sarapan nasi lemak^^"
: "on da way pergi jamban"

2. Manusia Kaki Mengeluh

Manusia jenis ni tak pernah puas dan suka sangat nak
mengeluh.Pagi,petang,siang,malam hanya mengeluh.

Contoh : "Panas gila hari ni"
: "Menyampah betul hari ni"

3. Manusia Kaki Berlagak

Mungkin diorang tak berniat nak berlagak, tapi orang lain
yang baca status tu mungkin rasa menyampah dengan status yang berbau sombong ni.

Contoh : "Siot, BMW aku rosak"
: "On da way pergi Milan"

4. Manusia Kaki Jiwang

Manusia jenis ni istimewa sikit, sebab setiap status yang dia
update semua indah - indah dan berbunga belaka.

Contoh : "Mencintaimu adalah perkara terindah dalam hidupku"
: "Kita berdua bagaikan sepasang burung yang bersayap
satu, dan hanya mampu terbang bila bersama."

5. Manusia Kaki Review

Manusia jenis ni pulak agak mulia sikit sebab selalu
kongsikan segala segala pengalaman dia dengan kawan-kawan
dia dengan membuat review.

Contoh : "Call Of Duty Black Ops memang gempak"
: "Filem 2 alam filem paling terbaik dalam dunia"

P/S: Sebenarnya banyak lagi jenis manusia yang kita boleh jumpa dalam facebook ni.Cuma lima ni yang mungkin kita kerap jumpa.korang rasa korang nombor berapa..hehe^^

Terima Kasih Atas Kunjungan Anda =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hak Cipta Terpelihara Oleh aces15.blogspot.com 2012