0 TEKA-TEKI YANG PERLU BAGI PENAMPAR

Teka-Teki yang perlu di beri Penampar

> 1) Lubang ape yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?
> Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.

> 2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?
> Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M

> 3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?
> Answer: Kuih salah bikin.

> 4) Binatang ape power Karate?
> Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.

> 5) Siape yang menemukan dompet kulit?
> Answer: Yang menemukan dompet kulit tu.. tolong pulangkan kepada saye.

> 7) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?
> Answer: Pintu yang ade tulis 'TARIK'

> 8) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki...siapakah saya?
> Answer: Pembohong...

> 9) Apa dia 'Jauh di mata, dekat di hati'?
> Answer: Usus

> 10) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?
> Answer: Kutu rambut

> 11) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?
> Answer: Neneknye si katak

> 12) Ape beza sekretari baik ngan sekretari kurang baik?
> Answer: - Sekretari baik..................'Selamat pagi tuan'
> - Sekretari kurang baik...........'Dah pagi ni tuan'

> 13) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?
> Answer: Dua-dua tak kenal korang...hehe

> 14) Tukang ape yang kalau dipanggil, die menjenguk ke atas?
> Answer: Tukang gali kubur

> 15) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?
> Answer: Tahi hidung

> 16) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?
> Answer: Dua-dua kalau dah 'kringgg' bole diangkat..

> 17) Knape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?
> Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ke...

> 18) Gajah terbang dengan ape?
> Answer: Dengan susah payah......

Terima Kasih Atas Kunjungan Anda =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Hak Cipta Terpelihara Oleh aces15.blogspot.com 2012