ads

loading...

Artis : Meriah Izara Aisyah bukan Mariah Carey dikritik dan dikecam netizen kerana pakaian


Antara Komen-komen pedas dan panas dari netizen


XxxxX

 Bf anak dato.. mintak dia belikan baju besar sikit.. ni baju lama masa sek rendah xpyhlaa pakai lg
LikeReply1,43119 hrs
139 Replies43 mins
XxxxX

 Artis malaysia. Bila orang komen lucah tau plak marah. Tapi pkaian mcm ape.
LikeReply58119 hrs
13 Replies9 hrs
XxxxX 

 Nak tanya boleh? Ape perasaan bila pakai baju ketat? Just nak tahu.. jgn kecam
LikeReply30319 hrs
81 Replies32 mins
XxXxx 

Pandai dia jaga badan... Retis ni sampai masa diaorg akan berubah.. Tak semua hanyut... Bila dah kawen berubah la segalanya...Tu kan realiti.. Byk artis kembali ke pangkal jln dan berdakwah.. Syukur...
LikeReply27618 hrs
29 Replies1 hr
XXXXX

Saya malas nak komen pasal ni. Cuma satu je nak cakap "Allahumma solli 'ala saiyidina Muhammad, wa'ala ali saiyidina Muhammad" alhamdulillah. Sama² kita dapat pahala free sebab ikut berselawat. Assalamualaikum
LikeReply29118 hrs
7 Replies34 mins


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...